Droga do fajnej klasy

Czy zastanawialiście się kiedyś od czego zależy sprawne działanie samochodu? 

Kluczowe jest tutaj działanie jego poszczególnych części, a także ich skoordynowana praca. Zespół klasowy można porównać do takiego samochodu. Żeby spełniał swoje funkcje - wspieranie siebie, nauka rólpostaw społecznych czy współpraca - wszyscy jego członkowie, mimo swoich indywidualności powinni tworzyć jeden sprawny mechanizm.

Warsztat Droga do fajnej klasy pozwala na uświadomienie uczestnikom, że są częścią klasy i od nich zależy jaka będzie panowała w niej atmosfera. Uczniowie rozwiązując zadania na poszczególnych stacjach będą mieli okazję do poznania i stworzenia indywidualnych zasad, jakie powinny obowiązywać w grupie, zrozumieć jak ważna jest każda osoba w klasie, aby cały mechanizm mógł działać sprawnie, ponieważ każdy jest inny i posiada swoje wyjątkowe pasje i umiejętności. Warsztat zwraca również uwagę na to jak istotne są emocje każdego z uczniów, a także, że warto tworzyć wspólnie wspomnienia dotyczące klasy.

Warsztat jest przeznaczony dla uczniów od 4 do 6 klasy szkoły podstawowej.

Standardowo warsztat odbywa się w godz. 9-15. Jeżeli byliby Panstwo zainteresowani zorganizowaniem dłuższego pobytu prosimy o kontakt w celu przygotowania indywidualnej oferty. 

Co inni mówią o naszych warsztatach

Wycieczka do Motycza podobała mi się. Najbardziej – ciekawie zorganizowanie czasu i praca w grupach. Choć mogłaby być trochę dłuższa. Bardzo fajnie się bawiłam podczas integracyjnych zabaw, np. na klasowym teleturnieju. Dobrze, że wokół budynku było dużo miejsca do gier, zwierzęta pasące się niedaleko i miejsca do odpoczynku. Trenerzy byli bardzo dobrze przygotowani i ciekawie prowadzili swoje zajęcia. Nowym dla mnie doświadczeniem było tańczenie tańca belgijskiego czy zabawa w sztandary. Chętnie powtórzyłabym taki wyjazd!

Uczennica XXI LO w Lublinie

Wyjazd integracyjny do Ośrodka Fundacji w Motyczu Leśnym to bardzo ciekawa propozycja zbudowania z klasy zgranego zespołu. Pobyt w Ośrodku pozwala na integrację klasy, lepsze wzajemne poznanie się i zaktywizowanie uczniów, co sprawia, że późniejsza praca w szkole jest łatwiejsza i bardziej efektywna. Po takim wyjeździe uczniowie są bardziej zaangażowani i zmotywowani, ponieważ czują się w swojej klasie lepiej.

Katarzyna Śliż

Pedagog z Lublina

Centrum Dobrego Wychowania w liczbach

30

lat doświadczeń edukacyjnych

126

zrealizowanych projektów edukacyjnych

27000

stałych czytelników Strefy Wiedzy

255

materiałów dydaktycznych