Gry i grywalizacja w edukacji

Cena szkolenia

  • 98,00 zł / os.

  • Czas trwania: 4h dydaktyczne

  • grupy do 20 osób - 1960,00 zł / grupa

    *dotyczy szkoleń organizowanych w szkołach w Lublinie i okolicach, pozostałe szkoły - kalkulacja indywidualna, w przypadku szkoleń realizowanych poza Lublinem, doliczamy koszty dojazdu.
  • Zastanawiasz się dlaczego gry są tak atrakcyjne, zwłaszcza dla uczniów? Nierzadko spotykamy się przecież z sytuacją kiedy to uczniowie spędzają na tej aktywności wiele godzin. Chcesz wiedzieć jak „przemycić” kilka atrakcyjnych elementów z gier do swojej lekcji, albo stworzyć całą grę, która pozwoli uczniom zdobyć wiedzę w atrakcyjny sposób? Powiemy Ci jak to zrobić!

Opis

  • Osoby dorosłe, które obserwują dzieci i młodzież zwracają uwagę na to, że młodzi ludzie spędzają bardzo dużo czasu na graniu w gry. Naturalnie uznajemy tę czynność za stratę czasu, który według nas można wykorzystać w bardziej produktywny sposób np. na naukę. Badania socjologiczne pokazują jednak, że gry były popularną formą spędzania czasu już w starożytnej Mezopotamii. Współcześnie naukowcy są zgodni co do tego, że gry umożliwiają zdobycie i rozwijanie niektórych ważnych w późniejszym życiu umiejętności w nietuzinkowy i atrakcyjny sposób.

  • Takimi umiejętnościami są na przykład zdolność do podejmowania decyzji, myślenie krytyczne i strategiczne, zręczność, koordynacja wzrokowo-ruchowa i wiele innych. Warto więc pochylić się nad tematyką gier i grywalizacji nie tyle w kategorii stricte rozrywki, która „marnuje czas”, co nowatorskiego sposoby na zdobywanie wiedzy i umiejętności.

  • Gwarantujemy, że wiedza przedstawiona w takiej formie zostanie z uczniami na długie lata, a lekcje będą kojarzyły się głównie ze świetną zabawą!

Program szkolenia

  • 1. Przybliżenie terminu gier i grywalizacji

  • 2. Przedstawienie najważniejszych mechanizmów wykorzystywanych w grach, które zapewniają ich atrakcyjność

  • 3. Wyjaśnienie czym są gry o sumie zerowej i niezerowej – które sprawdzą się lepiej w pracy z klasą?

  • 4. Przedstawienie mechanizmów występujących w grach kooperacyjnych i psychologicznych

  • 5. Zapoznanie z zasadami konstrukcji gier

To szkolenie jest dla Was jeśli

  • 1. Szukacie sposobu na zwiększenie zainteresowania Waszym przedmiotem

  • 2. Chcecie przeprowadzić lekcję w nietuzinkowy i zapadający w pamięć sposób

  • 3. Chcecie zrozumieć fenomen gier komputerowych

  • 4. Zależy Wam na lepszym kontakcie z uczniami

  • 5. Chcecie niepostrzeżenie przekazywać lub rozwijać kompetencje przydatne w życiu

Dzięki szkoleniu zdobędziecie następujące korzyści 

  • 1. Dacie się poznać uczniom jako nauczyciel - pasjonata, a nauka nie będzie się kojarzyła z przykrym obowiązkiem „siedzenia w książkach”

  • 2. Dowiecie się, jak stworzyć atrakcyjną dla ucznia grę

  • 3. Poznacie sposoby na stworzenie ciekawej i atrakcyjnej lekcji

  • 4. Zdobędziecie umiejętność doboru odpowiedniej metody (gry), aby osiągnąć zamierzony rezultat

  • 5. Poznacie sposób na zorganizowanie lekcji, która dostarczy uczniom nowych informacji w formie wciągającej gry

kamcia

Kamila Filuś

psycholog

psycholog po specjalności klinicznej i neuropsychologii, Trener Umiejętności Społecznych I i II stopnia, menadżer ds. warsztatów i trener CDW, autor warsztatów edukacyjnych i integracyjnych. Na sali warsztatowej spędza rocznie ok 500 godzin, w trakcie których ma kontakt z dziećmi i młodzieżą, obserwuje ich sukcesy oraz rozmawia o trudnościach.

agnieszka-lackowska-k

Agnieszka Lackowska

psycholog

psycholog po specjalności rodziny oraz psychologii edukacyjnej z przygotowaniem pedagogicznym, certyfikowana Trenerka Umiejętności Społecznych. W Centrum Dobrego Wychowania specjalistka ds. koordynacji warsztatów i trenerka edukacyjna. Ma świetny kontakt z młodzieżą i indywidualne podejście do każdego ucznia.

Opinie uczestników szkoleń

Centrum Dobrego Wychowania w liczbach

30

lat doświadczeń edukacyjnych

126

zrealizowanych projektów edukacyjnych

27000

stałych czytelników Strefy Wiedzy

255

materiałów dydaktycznych