Ogarnij Czas! - Metody zarządzania czasem
,,Ogarnij to! Cykl warsztatów rozwojowych dla młodzieży’’ to idealna okazja do rozwijania kluczowych kompetencji miękkich. W ramach tego cyklu oferowane są 4 różnorodne warsztaty, które pomagają w lepszym zrozumieniu i radzeniu sobie z wyzwaniami współczesnego świata.
- ,,Ogarnij Emocje! Sztuka pracy z emocjami”
- ,,Ogarnij Naukę! Szybkie i skuteczne metody uczenia się”
- ,,Ogarnij Czas! Metody zarządzania czasem”
- ,,Ogarnij Motywację! Droga do efektywnych nawyków”
Warsztaty mają na celu nie tylko przekazanie wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim praktyczne jej zastosowanie. Uczestnicy będą mieli okazję ćwiczyć nowe umiejętności, dzięki czemu łatwiej będzie im radzić sobie z codziennymi wyzwaniami, które pojawiają się na ich ścieżce edukacji.
Zarządzanie czasem i sobą w czasie to jedna z niezwykle pożądanych umiejętności. Zajęcia pomagają zgłębić temat efektywnego planowania czasu i organizacji, co przekłada się na lepsze wyniki w nauce i codziennych obowiązkach. Uczniowie dowiedzą się, jakie są sprawdzone metody zarządzania czasem, jak selekcjonować najważniejsze zadania i ustalać realistyczne cele oraz jak radzić sobie z odkładaniem spraw na później i rozpraszaczami. Podczas warsztatu realizowane są praktyczne ćwiczenia oraz wskazywane narzędzia, które pomagają uczestnikom lepiej zorganizować swój czas.
Warsztat jest przeznaczony dla uczniów od 4 klasy szkoły podstawowej jak i szkół średnich.
Warsztat zajmuje trzy jednostki lekcyjne.
Istnieje możliwość przeprowadzenia warsztatu w szkole. Zajęcia mogą być zorganizowane również w Motyczu Leśnym w formie standardowych warsztatów w połączeniu z innymi warsztatami edukacyjnymi lub integracyjnymi. W przypadku realizacji w Motyczu możemy połączyć warsztat 3-godzinny z cyklu ,,Ogarnij to!’’ i blok zajęć integracyjnych.
Warsztaty w szkołach spoza Lublina wyceniane są indywidualnie (koszt dojazdu i ewentualne zakwaterowanie trenera w przypadku dalekich wyjazdów).
Dla uczestników warsztatu przewidzieliśmy:
Centrum Dobrego Wychowania w liczbach